Egészségügyi recepciós tréning
120.000 Ft
Bővebb információ
Mindannyian tudjuk, hogy az egészségügyi szolgáltatást nyújtó szervezeteknél kulcsszerepet töltenek be azok a munkavállalók, akik az ügyfélforgalmat irányítják, átlátják a szolgáltató működésének teljes rendszertét, továbbá támogatják a szolgáltatónál folyó szakmai munkát. Ők a cég arcai mind a személyes, mind a telefonos kommunikációban és munkájuk során szükségük van a hatékony szervezés, kommunikáció és ügyfélkezelés készségeire.
Ön is ezen a területen dolgozik és szeretné fejleszteni munkájához szükséges készségeit? Szeretne új ismereteket elsajátítani a szakterületén? Esetleg egészségügyi szervezetben munkaadó, és azt tapasztalja, hogy érdemes lenne a szervezeten belül az ügyfélkezelést és a kommunikációt fejleszteni?
Amennyiben igen a válasza, kérjük tekintse meg a legfontosabb információkat tréningünkről!
A tréning alapadatai:
Időtartam: 50 óra, 5 nap
Költség: 120 000 Ft
Megszerezhető végzettség: Tanúsítvány
Tanúsítvány feltétele: záró feladat megoldása (kommunikációs-szituációs feladat)
20% hiányzás megengedett (10 óra, 1 nap)
A tréning tematikája:
– Önismeret és motiváció
– Asszertív kommunikáció
– Nehéz ügyfél kezelése + Excel használata
– Rendszerszemlélet
– Reziliencia
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/004650
Hirdetés adatlapja
A Hirdető szándéka | Kínál |
Ingyenes vagy fizetős? | fizetős |
Ország | Magyarország |
Megye | Hajdú-Bihar megye |
Település neve | Debrecen |
Utca | Széchenyi utca 8. |
Telefonszám | 06-52-476-405, 06-70-561-5575 |
Webcím | https://estudien.hu/ |
Képgaléria
![]() |

Hirdetés megosztása
Itt üzenhet a hirdetőnek
Be kell jelentkezni ezen hirdetés adatairól történő érdeklődéshez