Egészségügyi recepciós tréning

120.000 Ft

Bővebb információ

Mindannyian tudjuk, hogy az egészségügyi szolgáltatást nyújtó szervezeteknél kulcsszerepet töltenek be azok a munkavállalók, akik az ügyfélforgalmat irányítják, átlátják a szolgáltató működésének teljes rendszertét, továbbá támogatják a szolgáltatónál folyó szakmai munkát. Ők a cég arcai mind a személyes, mind a telefonos kommunikációban és munkájuk során szükségük van a hatékony szervezés, kommunikáció és ügyfélkezelés készségeire.

Ön is ezen a területen dolgozik és szeretné fejleszteni munkájához szükséges készségeit? Szeretne új ismereteket elsajátítani a szakterületén? Esetleg egészségügyi szervezetben munkaadó, és azt tapasztalja, hogy érdemes lenne a szervezeten belül az ügyfélkezelést és a kommunikációt fejleszteni?

Amennyiben igen a válasza, kérjük tekintse meg a legfontosabb információkat tréningünkről!

A tréning alapadatai:
Időtartam: 50 óra, 5 nap
Költség: 120 000 Ft
Megszerezhető végzettség: Tanúsítvány
Tanúsítvány feltétele: záró feladat megoldása (kommunikációs-szituációs feladat)
20% hiányzás megengedett (10 óra, 1 nap)

A tréning tematikája:
– Önismeret és motiváció
– Asszertív kommunikáció
– Nehéz ügyfél kezelése + Excel használata
– Rendszerszemlélet
– Reziliencia

Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/004650

Hirdetés adatlapja

A Hirdető szándékaKínál
Ingyenes vagy fizetős?fizetős
OrszágMagyarország
MegyeHajdú-Bihar megye
Település neveDebrecen
UtcaSzéchenyi utca 8.
Telefonszám06-52-476-405, 06-70-561-5575
Webcímhttps://estudien.hu/