GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések

A Kék Apró oldalról röviden

    • A Kék Apró weboldal egy hirdetési oldal. A weboldal a Hirdetés Expressz – ahol megszűnt az online hirdetési szolgáltatás – adatait vette át, annak „utódjaként” kezdte meg működését.
    • Weboldalunk ingyenes hirdetés feladást biztosít Önnek. 
    • Szabályainknak megfelelő hirdetéseket korlátlan számban rögzíthet.
    • Az apróhirdetéseket különféle hirdetési kategóriába kell sorolni.
    • A hirdetésekhez 8 darab kép tölthető fel.
    • Az ingyenesen feladott hirdetések 90 napig lesznek érvényben.
  • Az ingyenes hirdetés feladás mellett díjfizetés ellenében Külön szolgáltatásokat is rendelhet, amelyekkel meg tudja többszörözni hirdetése nézettségét. A Külön szolgáltatások leírását, érvényességük idejét itt találja:  Külön szolgáltatások.

Hirdetés feladás első lépések

    1. A hirdetésfeladáshoz először regisztráljon egy felhasználói fiókot rendszerünkben! Regisztráció
    2. Ezután az email üzenetben kapott jelszóval és a választott felhasználónévvel jelentkezzen be a Hirdetéskezelő felületre. Bejelentkezés a Hirdetéskezelőbe
    3. Ha ez megtörtént, máris rögzíthető a hirdetés a kívánt kategóriába az oldal tetején található „+ Hirdetés feladása” gombra kattintva. + Hirdetés feladása
    4. A hirdetésfeladás elindítása után betöltődő első, majd a kategória kiválasztása és továbblépés után a második oldal tetején szolgáltatásainkról talál egy összefoglalót. Az összefoglaló alatt tudja a hirdetés kategóriát kiválasztani, illetve a hirdetés egyéb adatait megadni, miután lentebb teker az egérrel.

Jelszó és megváltoztatása a Hirdetéskezelő felületén

Regisztráció után rendszerünk készít Önnek egy jelszót, majd elektronikus üzenetben elküldi Önnek a regisztrációkor megadott emailcímre. A rendszer által küldött jelszó biztonsági okokból bonyolult. Ha Ön másik jelszót szeretne, meg tudja változtatni. Ehhez a kapott jelszóval jelentkezzen be a Hirdetéskezelőjébe! Utána a Vezérlőpult/ Adatlap menüpontban tudja módosítani a jelszavát.

Jelszó megváltoztatása, ha nem emlékszik rá (Elvesztette jelszavát?)

Ha elfelejtette jelszavát a következő linken elérhető oldalon lehet az új jelszó készítését kezdeményezni. Elvesztette jelszavát?
A megjelenő oldalon email címének, vagy a felhasználónevének megadása után az „Új jelszó igénylése” gombra kell kattintani. Ezután a rendszer küld Önnek egy email üzenetet, amiben szerepel egy link. Arra rákattintva betöltődik a „Jelszó helyreállítása” oldalunk, ahol már látható a rendszer által generált új jelszó, amit el is lehet fogadni, de tetszés szerint rögtön meg is lehet változtatni.

Mi a teendő, ha többszöri próbálkozás után sem sikerül bejelentkezni a rendszerbe, és emiatt biztonsági okokból blokkoljuk IP címét?

Abban az esetben, ha Ön a bejelentkezésnél 10 percen belül 7-szer tévesen adja meg felhasználónevét és/vagy jelszavát, rendszerünk biztonsági okokból IP címe alapján blokkolja a felhasználói fiókjához való hozzáférést 60 percre.
Ilyenkor 2 dolgot tehet.

    • Megvárja míg letelik a 60 perc és utána újra megpróbál bejelentkezni.
    • Az Ügyfélszolgálat oldalunkon szereplő űrlapon kezdeményezi a blokkolás feloldását. Az így beérkező kérelmeket igyekszünk a legrövidebb időn belül feldolgozni, viszont nem garantáljuk, hogy 60 percen belül ezt megtesszük.

Külön szolgáltatások rendelése

A hirdetés feladásakor lehetséges külön szolgáltatások választása díj ellenében, amelyekkel elősegítheti a sikeresebb hirdetést.

A következő linken találja a szolgáltatások és szolgáltatáscsomagok leírását: Külön szolgáltatások

A szolgáltatáscsomagot a hirdetés feladáskor a „Részletek” oldal alján tudja kiválasztani a „Hirdetési csomag” mezőnél, majd az „Előnézet” oldalon a „Folytatás” gombra kattintva tudja véglegesíteni, a fizetési mód kiválasztása után pedig kifizetni.

A már meglévő hirdetéshez utólag is rendelhető külön szolgáltatás.

A megrendelés módjáról a következő oldalunkon talál segítséget: Külön szolgáltatások

„Tedd előre!” szolgáltatás megrendeléséről ezen az oldalon a “Tedd előre!” szolgáltatás használata résznél is olvashat.

Hirdetés megtekintése adminisztrálás céljából

Hirdetéseit adminisztrálás céljából a Hirdetéskezelőbe történő
bejelentkezés után tudja megtekinteni.
A Hirdetéskezelőbe történő belépés után a weboldal legfelső zöld színű sávjában találja a Fiókom menüt. Ha arra rááll az egérrel előjön egy almenü. Abban találja a „Hirdetéskezelőm” menüpontot, amire ha rákattint megjelenik a hirdetéseinek listája.

Hirdetés módosítása + fotók pótlása, törlése

A rendszerünkben már szereplő aktív hirdetés bármikor változtatható, új képek feltölthetők, téves képek törölhetők. Ezeket a Hirdetéskezelőben tudja végrehajtani és hirdetés módosításnak számítanak.
Ha az adott hirdetésnél található „+” jelre kattint, a lenyíló kis ablakban találja a hirdetéssel elvégezhető műveleteket. (Szerkesztés, törlés, hosszabbítás, stb.) A Hirdetés szerkesztése ikonra kattintva, tudja módosítani a hirdetését.
A módosítás után a hirdetés függő állapotban lesz mindaddig, míg adminisztrátorunk le nem ellenőrzi és jóvá nem hagyja. Természetesen igyekszünk a legrövidebb időn belül jóváhagyni a módosított hirdetéseket, viszont előfordulhat, hogy hosszabb idő is eltelhet (max. 24óra). Ezért célszerű csak indokolt esetben változtatni.
A módosítással a hirdetés nem lesz új hirdetés, tehát nem kerül a hirdetési lista elejére (a feladás dátuma nem módosul). Ha előre szeretné tenni a hirdetést, használja a „Tedd előre!” szolgáltatásunkat!

Hirdetés hosszabbítása

A hosszabbítás az alábbi lépések végrehajtásával történik.

1. Először be kell lépni a Hirdetéskezelőbe (https://kekapro.hu/hirdeteskezelo/)
2. Keresse meg azt a hirdetés, amelyet meg szeretne hosszabbítani
3. A hirdetésnél, a jobb oldalt, a „Műveletek” oszlopban kattintson a „Hirdetés megújítása” ikonra. (Csatolt képernyőmentésben sárgával jelölve)
4. Ezután a hirdetésfeladáshoz hasonló lépésekben hosszabbíthatja meg hirdetését. Az adatokat nem kell újra berögzíteni, mert azok már előre ki lesznek töltve. Ha valamelyik mezőt szeretné módosítani, természetesen megteheti.

Felhasználói profilkép

Profilképet közvetlenül oldalunkon nem tud feltölteni.
Rendszerünk ún., „Gravatart” használ, amit a felhasználók gravatar fiókjából (tőlünk független) tölt be az oldalunk.
További információ és gravatar fiók regisztráció az alábbi linken:
https://hu.gravatar.com/

“Tedd előre!” szolgáltatás használata

Először jelentkezzen be a Hirdetéskezelőjébe, majd az előre tételhez keresse meg a hirdetésénél a kis zöld nyíl ikont (), majd nyomja meg! (Az ikon csak akkor látható, ha be van jelentkezve a Hirdetéskezelőjébe). Ekkor két dolog lehetséges.

1. Ha már korábban megrendelte a szolgáltatást, akkor máris a lista elején találja hirdetését (Hogy milyen pozícióban, az attól függ, hogy épp milyen szolgáltatás opció van érvényben a hirdetésénél).
2. Ha még nincs ilyen aktív szolgáltatása, ekkor megrendelheti. Először válassza ki, hogy melyik „Tedd előre!” csomagot szeretné megrendelni, majd kövesse a rendszer által felajánlott lépéseket!

Előre sorolás visszajelzés („Tedd előre!” szolgáltatás)

Az előre soroláskor, amint a rendszer végrehajtotta a parancsot, a weboldalon a hirdetésnél megjelenik (ott, ahol megnyomta a kis ikont, vagy linket) egy visszajelző üzenet: „A hirdetés előre téve!”. Ha ezt látja, akkor biztos lehet benne, hogy megtörtént az előre tétel. Utána természetesen le tudja ezt ellenőrizni. Ehhez újra be kell tölteni a Kezdőlapot és ott láthatja, hogy a hirdetése az első helyre került.

A Hirdetéskezelőjében folyamatosan láthatja, hogy még hány előre tétele van.

Tárgytalan jelölés a hirdetésnél

A Tárgytalan jelölést a hirdetés tulajdonosa tudja aktiválni a Hirdetéskezelőjében a hirdetésénél.

Ez egy jelzés a látogatók számára, hogy a hirdetés abban a pillanatban nem aktuális. Talán akkor érdemes használni, ha már van érdeklődő a hirdetéssel kapcsolatban, de még nem ért végére az ügy, és a hirdető még mindig szeretné, ha új érdeklődők is jelentkeznének „tartalékba”.

Ezt a feliratot esetlegesen a Hirdetéskezelőjében lehet inaktiválni a konkrét hirdetésnél található „Tárgytalan” jelölés visszavonása linkre kattintva.

Hirdetés törlése

Ha törölni szeretné meglévő hirdetését, először jelentkezzen be a Hirdetéskezelőjébe, majd keresse meg a törlendő hirdetésénél a Törlés ikont () és kattintson rá!

Felhasználói fiók törlése

Ha törölni szeretné Felhasználói fiókját – a visszaélések elkerülése érdekében -, először törölje összes meglévő hirdetését az előző pontban leírtak szerint, majd az Ügyfélszolgálat menüpontban lévő űrlapon jelezze felénk kérését és utána kollégánk megteszi ezt.


Hirdetéskezelőben látható admin jelzések

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: „A hirdetés nem felel meg az ÁSZF-nek [admin]”.

Mit jelent ez?
A Hirdetés címsorában, a Bővebb információ részében a Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) szabályaival ellenkező szöveg, információ szerepel, ezért adminunk ellenőrzés után függő állapotba helyezte a hirdetést.

Mi a teendő?
Kérjük, olvassa el az ÁSZF-et és javítsa a hirdetést! Erre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: „A hirdetés címsora nem tartalmazhat elérhetőségi adatokat [admin]”.

Mit jelent ez?
A Hirdetés címsorában az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) szabályaival ellenkezően a felhasználó valamilyen elérhetőségi adata(i) (pl. telefonszám, webcím, email cím) szerepel(nek), ezért adminunk ellenőrzés után függő állapotba helyezte a hirdetést.

Mi a teendő?
Kérjük, olvassa el az ÁSZF-et és javítsa a hirdetést! Erre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: „Már van hasonló hirdetése [admin]”, vagy „Már van hasonló hirdetése másik felhasználónéven [admin]” .

Mit jelent ez?
A hirdetés Bővebb információ részében olyan, vagy nagyon hasonló szöveg, információ szerepel, ami már egy korábban feladott másik hirdetésben szerepel. Ez hirdetés duplikálásnak számít, ezért adminunk ellenőrzés után függő állapotba helyezte a hirdetést. A különböző felhasználónéven rögzített egyértelműen azonos másik hirdetés esetében is ez az eljárás.

Mi a teendő?
Kérjük, fogalmazza át a hirdetés szövegét, illetve olvassa el az ÁSZF-et és javítsa a hirdetést! Erre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: „Kérjük, ne használjon NAGYBETŰT! [admin]”, vagy „Kérjük, ne használjon FOLYAMATOS NAGYBETŰT! [admin]”.

Mit jelent ez?
A Hirdetés címsorában, a Bővebb információ részében olyan szöveg szerepel, ami FOLYAMATOS NAGYBETŰVEL van írva, ami az internetes etikett szabályait sérti, ezért adminunk ellenőrzés után függő állapotba helyezte a hirdetést.

Mi a teendő?
Kérjük, írj át a NAGYBETŰS részeket  kisbetűsre! Erre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: „Link elhelyezése csak díjköteles hirdetési csomag választása esetén lehetséges [admin]”.

Mit jelent ez?
A hirdetés Bővebb információ részében, vagy egyéb mezőkben a szabályainknak nem megfelelő, vagy csak díjköteles hirdetési csomag igénybevétele esetén elhelyezhető link szerepel.

Mi a teendő?
Kérjük, olvassa el az ÁSZF-et, illetve a hirdetés feladáskor a webcímnél szereplő kis kérdőjelnél megjelenő információt! Ha a link az ÁSZF alapján nem tiltott, akkor díjköteles hirdetési csomag igénybevétele esetén elhelyezhető a link a hirdetésnél. Ha tiltott a link, akkor a link nem szerepelhet a hirdetésben még díjköteles hirdetési csomag igénybevétele esetén sem. Intézkedésre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem történik intézkedés, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: „Nincs magyar nyelvű szöveg [admin]”.

Mit jelent ez?
A hirdetés Címsorában, és/vagy Bővebb információ részében nem szerepel magyar nyelvű szöveg. Az ÁSZFünk szerint csak olyan hirdetés szerepelhet rendszerünkben, amely tartalmaz magyar nyelvű szöveget.

Mi a teendő?
Kérjük, egészítse ki hirdetésének Címsorát és/vagy Bővebb információ részét magyar nyelvű szöveggel! Erre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

A hirdetésem nem jelenik meg az oldalon. A Hirdetéskezelőmben a következő szerepel a hirdetés címében: „Értelmetlen szöveg [admin]”.

Mit jelent ez?
A hirdetés Címsorában, és/vagy Bővebb információ részében a magyar nyelv nyelvi, formai szabályainak többségében nem megfelelő szöveg szerepel (pl. külföldi szöveg internetes fordítóval lefordított változata).

Mi a teendő?
Kérjük, javítsa ki hirdetésének Címsorát és/vagy Bővebb információ részét! Erre a hirdetés feladásától számítva 5 napig van lehetősége. Ha ez idő alatt nem javítja a hirdetést, az 5. nap eltelte után a hirdetést töröljük. Ezután már nem látszik a hirdetéskezelőjében, tehát nem tudja sem módosítani, sem megújítani.

Ha felmerül Önben valamilyen kérdés oldalunk használatával kapcsolatban kérjük, az Ügyfélszolgálat menünél jelezze nekünk!